I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

STAY TUNE....

STAY TUNE....
ISLAM

Monday, April 11, 2011

...buatmu sahabat...

doaku agar diberi kekuatan fizikal, mental, rohani & jasmani...
Semua ini dtg dariNYA..
aku mengadu & menyerah padaNYA..
kerana DIA MAHA KUASA..
lalu aku menjadi tenang..
air mata terhenti sendiri..
lega..
namun
Kekadang..
dek tak tertahan diri dengan ujian & permasalahan..
air mata tumpah berderai-derai..
tiada henti..
bagai sungai mengalir..
sehabis mungkin
sehabis daya
menahan empangan agar tidak terbuka dan dibuka
namun aku hanyalah manusia
punya perasaan suka dan duka
**************
hampir sahaja mataku mendapat penyakit
hampir sahaja nafasku terhenti
kerana terlampau tidak mampu
terlampau tidak tahan
kerana terlampau teresak-esak
kerana terlalu terbeban dengan amanah
...tahu...
bukan amanah itu satu bebanan
tapi aku yang terbeban dengan amanah...
namun aku tetap teguhkan diri
biar semua melihat aku GAGAH
biar diri sebenarnya terlalu PARAH
tidak ada yang memapah
lantas tidak ada yang mengetahui
~kini~
engkau melalui semua ini..
sahabat, aku memahami semua yang tersirat di hati..
aku mendoakan agar dirimu sentiasa tenang
diberi kekuatan zahir, batin, luaran, dalaman,
fizikal, mental, rohani dan jasmani..
jangan terus lemah
jangan terus berputus asa
hati sayu melihat dirimu
aku tidak jemu melihat senyum manismu
senyumlah..
jika tidak mampu
senyumlah sedikit untuk aku...
sahabatmu...



halib hammoudeh
1:38 p.m
monday
4/11/2011


0 comments:

Post a Comment

.::: Bicara Rasa Bicara Hati :::.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang mari di hujung bahu,
Jangan serang membabi buta,
Jerat maut sedia menunggu.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang oleh panglima Melayu,
Kalau engkau sudah sedia,
Aku telah sedia menunggu.

Ahlul Bayt Fuqaihah

PENGUNJUNG

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More