I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

STAY TUNE....

STAY TUNE....
ISLAM

Saturday, April 3, 2010

TYDP PAS KUALA KANGSAR MENINGGAL


Timbalan YDP PAS Kuala Kangsar, Ahmad Mokhtar bin Abdul Mutalib telah kembali ke Ramatullah kira-kira jam 2.53 pagi tadi (2 April 2010) di Hospital Taiping. Jenazahnya dijangka akan disolatkan di Surau Taman Seri Merchu, Kuala Kangsar kira-kira jam 11.00 pagi, dan akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Jalan Baru, K.Kangsar. Al Marhum meninggalkan seorang balu dan empat orang anak. Al Marhum telah terlantar di hospital Taiping sejak beberapa minggu yang lalu akibat penyakit kencing manis, darah tinggi dan sebagainya. Datuk Tuan Guru Presiden PAS sewaktu berkunjung ke Perak bulan Mac yang lalu sempat menziarahi beliau di kediamannya.

Al Marhum aktif dalam PAS Kawasan sejak sekian lama, menjadi Timbalan YDP Kuala Kangsar sejak beberapa penggal yang lalu sehinggalah sekarang. Sumbangan kepada PAS Kuala Kangsar sukar dicari ganti, mudah mesra dan senang bergaul dengan orang ramai walaupun berbeza fahaman politik. Al Marhum sangat tegas dalam menyatakan pendirian dan polisi perjuangan. Di atas pengorbanan dalam perjuangan, al Marhum sangat disegani oleh semua orang terutama di Kuala Kangsar.
Semuga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah swt, dan PAS Perak merakamkan takziah kepada ahli keluarga dan PAS Kawasan Kuala Kangsar di atas pemergiannya serta bersabarlah menghadapi musibah ini.

sumber: misabah.blogspot.com

kepada Aimi Mardhiah & Ahmad Munzir serta keluarga... TAKZIAH DIUCAPKAN... semoga tabah menempuhi hidup...


0 comments:

Post a Comment

.::: Bicara Rasa Bicara Hati :::.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang mari di hujung bahu,
Jangan serang membabi buta,
Jerat maut sedia menunggu.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang oleh panglima Melayu,
Kalau engkau sudah sedia,
Aku telah sedia menunggu.

Ahlul Bayt Fuqaihah

PENGUNJUNG

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More