I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

STAY TUNE....

STAY TUNE....
ISLAM

Saturday, June 6, 2009

BISMILLAH...

Hari ini aku tidak ke mana-mana.. Bangun dari tidur, terus sahaja aku pulang ke rumah. -Tidur di mana malam tadi? Oh! Rumah aisyah.. Jiran aku..hehe- Sengaja tidur di rumahnya. Aku pun sudah lama tidak ke rumah itu, rumah lamaku. Setelah habis peperiksaan akhir semester dua, aku tak tahu apa yang nak dibuat. Plan nak buat macam-macam. Tapi, entahlah, tengoklah nanti.
Hmm, sampai saja di rumah aku terus main game. Inilah aktiviti aku kalau tiada apa-apa yang hendak dibuat. Bukan setakat hari cuti, dalam tempoh peperiksaan pun aku masih main game! Macam mane nak buat ye? Dah jadi tabiat aku main game. Kalau tiada program atau aktiviti, sehari tak main game tak sah. Hmm, aku sebenarnya nak tulis nukilan hati, tapi aku tak bawa pula buku tersebut. Terpaksalah aku menangguhnya lagi. Kalau sebelum ni, aku terpaksa tangguh sebab dalam tempoh peperiksaan.. Kali ni aku terpaksa tangguh sebab nukilan hati tu aku tulis dalam buku terlebih dahulu, dan aku tertinggalkannya. Terpaksa melupakan hasrat di hati..
Ya Allah! Kenapa ye? Hari cuti ni hari yang membosankan? Walhal, sebenarnya banyak aktiviti berfaedah yang boleh dilakukan..

-Tepuk dada tanya iman di hati, sekarang ni lu pikir la sendiri!-


0 comments:

Post a Comment

.::: Bicara Rasa Bicara Hati :::.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang mari di hujung bahu,
Jangan serang membabi buta,
Jerat maut sedia menunggu.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang oleh panglima Melayu,
Kalau engkau sudah sedia,
Aku telah sedia menunggu.

Ahlul Bayt Fuqaihah

PENGUNJUNG

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More