I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

STAY TUNE....

STAY TUNE....
ISLAM

Saturday, April 4, 2009

ALHAMDULILLAH..........

BISMILLAH, ALHAMDULILLAH...

Setelah sekian lama tak bersukan, akhirnya bersukan jugak aku....hahahahah...
Ade la dalam tujuh bulan lebih aku tak bersukan... Maklumlah, tempat orang yang aku duduk ni tak nampak aktiviti sukannya, melainkan anjuran sekian-sekian biro atau persatuan.
Aku pulak jenis yang suka bersukan. Bila dah lama tak bersukan ni, keras la otot-otot. Sakit-sakit badan aku... Ape nak buat, kat negara orang. Nak berjoging pun tak tau kat mane...

Apepun aku bersyukur semalam jadi jugak program SPORT'S DAY... Terima kasih kepada semua yang terlibat dan menjayakan program tersebut. Mulanya ingatkan tak dapat sambutan, sebab last minute tak dapat tempat. Tapi, dengan tawakkal kepada ALLAH, segalanya berjalan lancar walaupun ade sedikit masalah semasa program...

Terima kasih kepada semua yang sudi beri komitmen...


0 comments:

Post a Comment

.::: Bicara Rasa Bicara Hati :::.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang mari di hujung bahu,
Jangan serang membabi buta,
Jerat maut sedia menunggu.

Seni cindai pusaka purba,
Disandang oleh panglima Melayu,
Kalau engkau sudah sedia,
Aku telah sedia menunggu.

Ahlul Bayt Fuqaihah

PENGUNJUNG

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More